Organizatorzy ogólnopolskiej kampanii BohaterON – włącz historię!, mającej na celu uhonorowanie i upamiętnienie uczestników Powstania Warszawskiego, poszukują do swojego zespołu asystenta ds. mediów społecznościowych i promocji w Internecie oraz asystenta projektów i PR. Chcesz stać się częścią jednej z największych akcji o tematyce historycznej? Nie zwlekaj! Sprawdź, czy spełniasz nasze wymagania, wyślij CV i czekaj na odpowiedź!
Asystent ds. mediów społecznościowych i promocji w Internecie
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- dobra znajomość historii Polski XX wieku, w szczególności zagadnień związanych z II wojną światową i Powstaniem Warszawskim;
- zainteresowanie działaniami organizacji pozarządowych w obszarach edukacji i historii;
- „lekkie pióro” i bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego;
- minimum roczne doświadczenie z zakresu prowadzenia działań promocyjnych w mediach społecznościowych i w Internecie;
- podstawowa znajomość narzędzi pomocnych do prowadzenia samodzielnej komunikacji w mediach społecznościowych (np. Adobe Photoshop, Canva, Brand24, Google Analytics, narzędzia Facebooka tj. Menedżer reklam i Power Editor);
- doświadczenie z zakresu współpracy z influencerami i ambasadorami marki;
- dyspozycyjność w godzinach wieczornych i w weekendy;
- dobra organizacja pracy;
- zaangażowanie, sumienność i umiejętność brania odpowiedzialności za wykonywane zadania;
umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- kreatywność i nieszablonowe podejście do promocji działań w mediach społecznościowych i Internecie;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- poczucie estetyki.
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa mediów społecznościowych akcji – m.in. redagowanie tekstów, przygotowanie grafik, reagowanie na wiadomości i komentarze, prowadzenie konkursów, promowanie działań akcji, wyszukiwanie pretekstów komunikacyjnych, relacje z wydarzeń;
- inicjowanie i prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i Internecie;
- inicjowanie kontaktu i współpraca z influencerami z zakresu promocji działań projektu w mediach społecznościowych;
- angażowanie społeczności wokół profili akcji w mediach społecznościowych;
- monitoring Internetu;\
- wsparcie zespołu projektu BohaterON – włącz historię! oraz osób odpowiedzialnych za promocję w bieżących zadaniach;
- współpraca podczas organizacji wydarzeń specjalnych oraz udział w nich;
- pomoc przy tworzeniu materiałów edukacyjnych i promocyjnych;
- generowanie i opracowywanie raportów z obecności projektu w Internecie (analiza i opracowanie danych np. ze statystyk Facebooka, Instagrama, YouTube’a oraz Brand24);
- raportowanie działań i reagowanie na sytuacje kryzysowe.
Gwarantowane:
- udział w tworzeniu i realizacji jednego z największych projektów o tematyce historycznej, którego I edycja trafiła do 26 mln Polaków z kraju i zagranicy;
- praca w miłej atmosferze;
- różnorodność wykonywanych zadań;
- możliwość realizacji własnych pomysłów;
- współpraca na podstawie umowy zlecenia.
***
Asystent projektów i PR
Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- dobra znajomość historii Polski XX wieku, w szczególności zagadnień związanych z II wojną światową i Powstaniem Warszawskim;
- zainteresowanie działaniami organizacji pozarządowych w obszarach edukacji i historii;
- doświadczenie w organizacji wydarzeń specjalnych;
- „lekkie pióro”;
- dobra organizacja pracy;
- zaangażowanie, sumienność i umiejętność brania odpowiedzialności za wykonywane zadania;
- umiejętność pracy w zespole;
- praktyczna znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Mile widziane:
- znajomość zagadnień pozyskiwania funduszy zewnętrznych (granty, konkursy);
- minimum roczne doświadczenie w zakresie koordynacji projektów edukacyjnych/historycznych;
- doświadczenie w pracy z młodzieżą szkolną;
- prawo jazdy kategorii B;
- znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków:
- wsparcie zespołu projektu BohaterON – włącz historię! oraz osób odpowiedzialnych za promocję w bieżących zadaniach;
- współpraca podczas organizacji wydarzeń specjalnych oraz udział w nich;
- pomoc przy tworzeniu materiałów edukacyjnych i promocyjnych;
- współpraca z partnerami projektu, w tym szkołami – inicjowanie spotkań i udział w nich, inicjowanie wspólnych przedsięwzięć;
- współpraca z wolontariuszami;
- tworzenie baz danych;
- raportowanie działań.
Gwarantowane:
- udział w tworzeniu i realizacji jednego z największych projektów o tematyce historycznej, którego I edycja trafiła do 26 mln Polaków z kraju i zagranicy;
- możliwość nawiązania kontaktu z uczestnikami Powstania Warszawskiego;
- praca w miłej atmosferze;
- różnorodność wykonywanych zadań;
- możliwość realizacji własnych pomysłów;
- po okresie próbnym – możliwość stałego zatrudnienia na umowę o pracę.
Prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV ze zdjęciem) na adres e-mail: agata@bohateron.pl, w tytule wiadomości wpisując: Młodszy specjalista ds. PR i marketingu lub Asystent projektów i PR (w zależności od tego, której oferty pracy zgłoszenie dotyczy).
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W dokumentach należy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)