W związku z dynamicznym rozwojem Fundacji Sensoria, poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds. mediów społecznościowych i sprzedaży w internecie. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kont fundacji w mediach społecznościowych oraz promocję naszych projektów w internecie, przede wszystkim ogólnopolskiej kampanii BohaterON – włącz historię!
Menedżer reklam nie ma dla Ciebie tajemnic, jesteś urodzonym social media ninja, masz zapał do pracy i głowę pełną pomysłów? Być może czekamy właśnie na Ciebie!
Co będzie należało do Twoich zadań?
- bieżąca obsługa profili fundacji w mediach społecznościowych – przede wszystkim kont akcji BohaterON – włącz historię! (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube),
- tworzenie treści i prostych grafik dla kanałów social media,
- inicjowanie i prowadzenie płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i Internecie,
- analiza i optymalizacja reklam w Internecie,
- kontrola nad budżetami i celami kampanii,
- inicjowanie kontaktu i współpraca z influencerami z zakresu promocji działań w social mediach,
- współpraca z podwykonawcami – grafikami, agencjami reklamowymi, drukarniami, itp.,
- zarządzanie e-sklepami fundacji,
- koordynacja i tworzenie materiałów marketingowych, w tym prezentacji,
- współorganizowanie wydarzeń specjalnych związanych z kampanią BohaterON,
- monitorowanie, raportowanie i ewaluacja przeprowadzanych działań.
Wyślij nam swoje CV, jeśli:
- masz przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- posiadasz praktyczną znajomość kanałów social media (Facebook, Instagram),
- znasz systemy reklamy online (Facebook Ads, Google Ads),
- potrafisz tworzyć proste grafiki, np. w programie CANVA,
- posiadasz biegłość w konstruowaniu tekstów pisanych i duże pokłady kreatywnych pomysłów,
- na bieżąco śledzisz trendy w Internecie,
- masz prawo jazdy kategorii B,
- praca w weekendy i wyjazdy służbowe nie są Ci straszne,
- potrafisz pracować pod presją czasu.
Będziesz miał(a) u nas dodatkowy plus, jeśli:
- interesujesz się historią Polski XX wieku, w szczególności II wojną światową i Powstaniem Warszawskim,
- potrafisz korzystać z Google Analytics,
- znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy Ci:
- umowę o pracę – po okresie próbnym,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach,
- możliwość pracy zdalnej (1 x w miesiącu),
- szansę na realizację własnych pomysłów,
- sposobność nawiązania kontaktu z Powstańcami Warszawskimi.
Prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV ze zdjęciem) na adres e-mail: agata@bohateron.pl. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W dokumentach należy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym także danych osobowych zawartych w załączonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z rekrutacją na stanowisko: specjalista ds. mediów społecznościowych i sprzedaży w internecie, prowadzoną przez Fundację Sensoria z siedzibą we Wrocławiu (53-010) przy ul. Racławickiej 15/19, będącej administratorem przekazanych danych osobowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sensoria z siedzibą przy ul. Racławickiej15/19 we Wrocławiu 53-149 (dalej także jako „Fundacja”). Dane osobowe będą przetwarzane przez Fundację w celach związanych z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym na stanowisko: specjalista ds. mediów społecznościowych i sprzedaży w internecie. Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. do USA (z uwagi na korzystanie przez Fundację z usług Google Ireland Limited). Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz w przepisach wykonawczych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia rekrutacji w Fundacji na ww. stanowisko.W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, osoba której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.